L’adquisició d’aprenentatges de qualitat

Avançant en el seminari, les sessions del febrer i març s’han dedicat a aprofundir en quins són aquells elements importants per garantir l’adquisició d’aprenentatges de qualitat: objectius d’aprenentatge, coneixements previs, criteris d’avaluació, retroacció i recollida d’evidències i hem compartit instruments que ens ajuden a portar-ho a terme.

Des de la mirada dels caps d’estudis, hem reflexionat sobre com podem afavorir que es donin aquests  aquests cinc aspectes en el treball que es realitza a les aules, quins dèficits/mancances detectem, quines eines, estratègies, dinàmiques fem servir o podem fer servir per garantir la línia d’escola i com podem garantir que els docents tenen clars/coneixen els objectius a treballar.

Igualment hem compartit eines per planificar i documentar l’abordatge del curriculum i que podreu trobar a l’apartat de currículum del Nodes del SE

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>