La “joie de vivre” de la literatura infantil i juvenil: una tria del 2019

Bernat Cormand, dins de la secció Estimat Andersen de l’Ara Llegim, recomana cinc llibres per a infants i joves, editats durant el 2019, que considera imprescindibles per a qualsevol casa, escola o biblioteca. Són obres que destaquen pel text, per la il·lustració i per una edició acurada.

Ja arriba el Nadal!

El portal Gènius dedica un apartat especial, adreçat al públic infantil, on s’hi poden trobar les novetats editorials, lectures recomanades, curiositats i costums sobre aquestes festes i propostes d’activitats culturals que ofereixen les biblioteques públiques de la demarcació de Barcelona durant aquests dies de vacances.

La biblioteca escolar y su entorno

Monogràfic de Libro Abierto, revista de les biblioteques escolars d’Andalusia, que tracta sobre les relacions que s’estableixen entre les biblioteques escolars i el seu entorn, como a mitjà que facilita el creixement social i cultural de l’alumnat. Es recullen experiències que mostren biblioteques escolars obertes a tota la comunitat educativa.