Lectures recomanades Sant Jordi 2021

Quaranta lectures recomanades, deu per a cada un dels cicles de Primària i deu més per a Infantil, perquè cadascú faci la seva opció segons el nivell del grup o de l’infant. La selecció està feta per Jaume Centelles, mestre i bibliotecari, autor del web La invitació a la lectura (abril 2021).

El Garbell 21

Publicació d’un nou número del butlletí editat pel Seminari de Bibliografia Infantil i Juvenil de Rosa Sensat amb una selecció de novetats editorials de llibres tant de ficció com informatius i documentals, amb l’objectiu d’actualitzar la biblioteca escolar i facilitar a infants i joves unes lectures d’interès i qualitat (primavera 2021).

Món Llibre

Festival literari per a nenes i nens que se celebra el 17 i 18 d’abril a Barcelona amb un munt d’activitats concebudes per apropar els llibres als més petits amb la voluntat de despertar-­los el gust per la lectura o fer­-los-­hi créixer i amb la presència d’autores i autors de llibres infantils.

Laboratori: La biblioteca secreta de Harris Burdick

Laboratori de lectura per apropar el gènere de misteri a l’alumnat de cicle superior.  Mitjançant el llibre “Los misterios del señor Burdick” es vol estimular la lectura de llibres de suspens i el treball cooperatiu per resoldre enigmes que afavoreixen el plantejament d’hipòtesis i el pensament deductiu. CRP Horta-Guinardó