Femme In Arts_Lo Pati

El centre d’Art Lo Pati d’Amposta organitza tot un seguit d’activitats online i gratuïtes amb el títol Femme In Arts, visibles a escena, que tindran lloc del 25 al 29 de novembre coincidint amb el dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les… Llegeix més»

V Concurs de Hip-hop per la Pau

L’ICIP (Institut Català Internacional per la Pau) té oberta la convocatòria de la cinquena edició del “Concurs ICIP de Hip-hop per la Pau” amb l’objectiu de fomentar la creativitat i donar visibilitat al compromís dels joves en l’àmbit de la pau.

Concurs de Hip-hop per la Pau per… Llegeix més»

Ràdios escolars en xarxa

Ràdios Escolars en Xarxa (REX) neix amb la vocació d’escoltar a la infància i a la joventut. De promoure la seva participació com a ciutadans del present i compartir coneixement sobre les seves visions i experiències.
És una oportunitat per posar en comú, visibilitzar i potenciar… Llegeix més»

Seminaris d’Educació UOC

La Universitat Oberta de Catalunya realitza un seguit de seminaris relacionats amb el màster de dificultats de l’aprenentatge de la UOC. El proper, previst per al 26 de novembre (a les 18:30) parlarà sobre la intervenció en dislèxia. En aquest enllaç es pot consultar la… Llegeix més»

Jornada: Un nou present educatiu

El Consell Escolar de Catalunya ha organitzat la XXVIII Jornada de Reflexió “Un nou present educatiu”, que tindrà lloc en línia el proper dijous 26 de novembre (16h-19 h)
El debat de la XXVIII Jornada de Reflexió “Un nou present educatiu” se centra en els canvis… Llegeix més»

BiblioactivaCOVID

La crisi de la COVID19 ha fet que els centres educatius hagin de buscar noves maneres de connectar amb l’alumnat per promoure els aprenentatges i que s’hagi hagut de repensar el funcionament de les biblioteques escolars. Probablement la biblioteca del vostre centre ha hagut de… Llegeix més»

XXVI Concurs El Gust per la Lectura

El Departament d’Educació convoca el XXVI Concurs El Gust per la Lectura, basat en una sèrie de propostes d’obres a les quals s’associen materials didàctics.
Per participar en el concurs, els docents hauran de formalitzar la inscripció accedint al formulari mitjançant el portal de centres del… Llegeix més»

CodeWeek 2020

L’edició d’aquest any 2020 de la Code Week de la UE ja està gairebé en marxa.
Organitzeu una activitat amb la vostra classe i compartiu la idea amb altres docents del vostre centre educatiu. Pot ser un taller presencial, una lliçó amb els… Llegeix més»

Physicat 2020-2021

Physicat és un concurs de problemes de física adreçat a alumnes de secundària. El concurs consisteix en la resolució de problemes en què els alumnes hauran de treballar en equips de 4 a 6 membres. Cada grup disposarà d’un temps màxim d’una hora per a… Llegeix més»