Mostra de Teatre

Enllaç al cartell per a descarregar

Curs 2020-2021

Donada la situació de pandèmia, la Mostra de teatre no s’ha pogut realitzar tal i com es venia fent els darrers cursos. En el seu lloc, recollim les aportacions que ens han fet arribar els centre:

Escola Setze de febrer

CEE l’Àngel

Curs 2019-2020

Durant els dies 5, 6, 7 i 8 de maig de 2020 es celebrarà la XXXV Mostra de Teatre infantil i juvenil del Montsià, la qual es ve celebrant des de l’any 1984. L’organització de la Mostra de Teatre va a càrrec del CRP Montsià i té com a objectius:

• Potenciar el teatre a les Escoles.
  • Possibilitar l’intercanvi entre els Centres.
  • Facilitar la difusió de les actuacions dels alumnes fora del Centre.
  • Facilitar als Centres un espai més idoni per a la realització de les obres.
  • Motivar i dinamitzar als Centres per introduir el llenguatge teatral i la representació dins del currículum
  • Facilitar l’aprenentatge de la llengua als nouvinguts a traves del teatre.

Des dels centres educatius és preparen diferents obres teatrals clàssiques i conegudes, se’n representen altres d’inèdites com també altres vinculades a les realitats de les nostres comarques de manera especial, treballant i adaptant obres de caire local i comarcal.

La Mostra de Teatre està patrocinada un any més, per la Diputació de Tarragona.

El Consell Comarcal del Montsià també col·labora un any més amb la Mostra de Teatre assumint part de les despeses dels autobusos per traslladar els diferents centres de la comarca a Amposta.

CRONOGRAMA 35a MOSTRA DE TEATRE  INICI  FINAL
 Inscripció a la 35a Mostra de Teatre del Montsià (full inscripció i fitxa tècnica)  27/01/2020  17/02/2020
 Reunió informativa (responsables teatre del centre) (Lloc: SE Montsià) març març  17:30h  18:30h
 Representacions de la 35a Mostra de Teatre del Montsià
05/05/2020 08/05/2020  10:00h  13:00h

Relació de documents:

• Bases de participació: Les bases de participació són un conjunt de normes i consells tant pel que fa a l’organització com a la configuració de les obres que s’han de tenir amb compte a l’hora de participar a la Mostra.
  • Full d’inscripció: Document on el centre es compromet a participar a la Mostra i hi consten les persones responsables.
  • Fitxa tècnica: Document on hi ha les dades relatives a l’obra que es representarà durant la Mostra.

Recursos Teatre