Physicat 2020-2021

Physicat és un concurs de problemes de física adreçat a alumnes de secundària. El concurs consisteix en la resolució de problemes en què els alumnes hauran de treballar en equips de 4 a 6 membres. Cada grup disposarà d’un temps màxim d’una hora per a resoldre els exercicis. Les proves es realitzaran telemàticament en el mateix centre, en l’hora i el dia que el professor decideix (dins del termini marcat pel concurs).

El curs passat, donades les circumstàncies, no va ser possible dur a terme el concurs de problemes de física amb els alumnes de 4t  d’ESO, però aquest curs 2020-2021 es tornarà a organitzar, aprofitant el format telemàtic de l’activitat. S’ha previst fer el concurs Physicat del 22 al  26 de març. Per tal dinamitzar la participació i engrescar als centres, properament es farà públic algun dels problemes que hi havia preparat per l’edició del curs passat.

Inscripcions de l’1 al 8 de marçPer a més informació, visiteu el blog Physicat.