BiblioactivaCOVID

La crisi de la COVID19 ha fet que els centres educatius hagin de buscar noves maneres de connectar amb l’alumnat per promoure els aprenentatges i que s’hagi hagut de repensar el funcionament de les biblioteques escolars. Probablement la biblioteca del vostre centre ha hagut de pensar solucions per seguir funcionant i donant tot el suport a la comunitat educativa.

El vostre alumnat ha preparat indicacions per a l’ús dels espais a la biblioteca? Heu engegat un sistema de reserva de documents? Heu creat un itinerari de lectura virtual? Heu organitzat la vostra biblioteca de recursos d’informació digitals? Esteu fent un club de lectura en línia? Esteu facilitant l’accés dels alumnes a la lectura? Segur que a molts centres els agradaria conèixer la vostra experiència!

Busquem biblioteques de centres educatius que estiguin contribuint, amb accions i recursos, a facilitar l’aprenentatge, el foment de la lectura i a promoure l’equitat entre l’alumnat. Volem saber com la biblioteca escolar s’ha adaptat a les noves mesures de seguretat dels centres.

Voleu compartir la vostra experiència? Ompliu el formulari. Publicarem la vostra experiència a l’espai digital de #biblioactivacovid i rebreu el vostre distintiu.

Enllaç al formulari