Turístic Challenge de la Diputació de Tarragona

TurisTIC Challenge és un itinerari educatiu promogut pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona que s’adreça a l’alumnat de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre per implicar-lo a convertir el seu territori en una referència en el turisme familiar.
L’itinerari educatiu s’inclou dins d’un projecte d’especialització i competitivitat territorial (PECT) anomenat TurisTIC en família, que… Llegeix més»

#SetmanaBio

Coneixes la #SetmanaBio? Si no la coneixes, volem convidar-te a gaudir de les seves activitats i, també, participar en la difusió d’aquest esdeveniment, el qual promou l’alimentació ecològica per tot el territori català.
Objectiu: Promocionar i donar a conèixer la producció i alimentació ecològiques entre la… Llegeix més»

XIII Premi Federico Mayor Zaragoza

Convocatòria oberta per a la participació del XIIIè Premi Federico Mayor Zaragoza, curs 2019-2020, per a centres escolars, universitats, entitats, institucions i altres.
Cal elaborar d’un vídeo, en equips d’almenys 3 persones, de 2 minuts de durada, sota el lema: Salvem el planeta. Actuem ara, demà… Llegeix més»

XVI Certamen de lectura en veu alta

El Certamen de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, dirigit a l’alumnat de primària i secundària de tot Catalunya, l’objectiu principal de la qual és promocionar la lectura entre el jovent. Enguany se celebra la setzena edició i ja… Llegeix més»

Revoluciona el gènere