Els centres educatius del Montsià omplen la xarxa d’abraçades i petons per als seus alumnes!!

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins a nou avís, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars. Aquesta instrucció també afecta als Serveis Educatius i totes les activitats de formació del PFZ Montsià que siguin presencials. Per tal de contactar amb nosaltres, donades les circumstàncies, caldrà que ho feu mitjançant el correu electrònic:

CRP Montsià: crp-montsia@xtec.cat

EAP Montsià: eap-montsia@xtec.cat

Darrera actualització d’aquesta secció: 31-03-2020 (20:30h.)

Per ampliar informació visiteu els següents enllaços:

Meet – Tutorials

Meet és la plataforma de Google que permet realitzar videoconferències per a un nombre elevat de participants. Hem realitzat dos tutorials senzills per a explicar el seu funcionament. En el primer s’explica com es creen les sales de videoconferència (i aniria dirigit als docents i… Llegeix més»