Xerrada: Neurociència i educació

L’Associació de Famílies de l’INS Sòl-de-Riu d’Alcanar us convida a la xerrada: ‘Neurociència i Educació, possibilitats i limitacions’, a càrrec de la psicòloga i doctora en neurociències, Anna Carballo. La xerrada tindrà lloc el proper divendres 21 de febrer, a les 18h, a la sala… Llegeix més»

Conferència “What’s up?”

Xerrada de sensibilització i formació en relació a l’estigma per raons de salut mental, presentant la proposta curricular i competencial per a 3r ESO.
What’s up? Com vas de salut mental? que va dirigida a Orientadors de Secundària, personal EAP, referents FEI, Inspecció educativa, Coordinadors dels Serveis… Llegeix més»

Dóna la Nota: Encara hi som a temps

El projecte DONA LA NOTA, encara hi som a temps és una iniciativa del Departament d’Educació que pretén que nens i nenes, nois i noies dels centres educatius de Catalunya i tota la comunitat educativa, prenguin consciència sobre el moment que vivim d’emergència climàtica i… Llegeix més»

Premis el CAC a l’escola

El Consell de l’Audiovisual de Catalunya convoca anualment els Premis el CAC a l’escola amb l’objectiu de fomentar l’educació en comunicació a les escoles. Hi poden participar tots els centres públics i privats de Catalunya en tres categories diferents:

• centres educatius,
  • professors de centres educatius i
  • treballs de… Llegeix més»

100tífiques al Montsià

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Departament d’Educació organitzen per segon any, les Conferències 100tífiques, amb l’objectiu de promoure les vocacions científiques. Aquestes es realitzen durant la setmana de l’11 de febrer (Dia Internacional de les Dones i… Llegeix més»

XXIII Jornades Pedagògicomusicals

El proper 7 i 14 de març es realitzaran les XXIII Jornades Pedagògicomusicals de Terres de l’Ebre, a l’ESC Miquel Granell d’Amposta.
Continguts del dia 7 de març: Jugarem amb l’Elasticat, un material elàstic, innovador i motivador, fàcil de fer servir, adequat a totes les edats,… Llegeix més»

Setena edició dels Mobile Learning Awards!

Un any més, mSchools premia les millors experiències d’aula de docents de tota Catalunya als Mobile Learning Awards 2020 (MLA). Durant sis anys, han reunit a les escoles i docents que, amb les seves iniciatives, transformen l’educació mitjançant l’ús de les tecnologies digitals. Enguany, es repetirà… Llegeix més»

Coeduca’t

Aquest curs, el Departament d’Educació obre convocatòria del nou Programa de coeducació i perspectiva de gènere Coeduca’t, amb un enfoc interdisciplinari. L’objectiu d’aquest programa és ajudar als centres a treballar aspectes bàsics de coeducació, de perspectiva de gènere i de sexualitat de forma explícita, sistemàtica,… Llegeix més»

NOU Butlletí del Banc De Recursos de la Lectura

Recull de novetats relacionades amb la lectura, en tot el seu abast, incorporades al Banc De Recursos el primer trimestre del curs 2019-2020 pel grup de treball en xarxa dels Centres de Recursos Pedagògics de Catalunya.
Ofereix informació d’activitats, propostes didàctiques, pràctiques educatives, materials sobre competència… Llegeix més»