![Beques i Ajuts=](https://serveiseducatius.xtec.cat/baixllobregat6/wp-content/uploads/usu778/2023/06/beques-300x291-1.jpg)
Beques i Ajuts
![Formacions Dotacions=](https://serveiseducatius.xtec.cat/baixllobregat6/wp-content/uploads/usu778/2024/02/FORMACIONS.jpg)
Formacions juliol
ACTUALITZAT: Robòtica, Panells
![Flip-card3=](https://serveiseducatius.xtec.cat/baixllobregat6/wp-content/uploads/usu778/2024/02/Avaluacio-fi-etapa.jpg)
Avaluació Final d’Etapa
![Pla Formació Zona=](https://serveiseducatius.xtec.cat/baixllobregat6/wp-content/uploads/usu778/2024/04/FC-PFZ.png)
ACTUALITZAT: Robòtica, Panells
La brúixola d’aprenentatge 2030 defineix, segons l’OCDE, els coneixements, habilitats, actituds i valors que els alumnes necessiten per complir el seu potencial i contribuir al benestar de les seves comunitats i del planeta.
A causa del confinament, s’han suspès tots els actes presencials previstos per a aquest curs. Per fer aportacions sobre el Model d’Educació Pública (tema previst inicialment per al mes de març) se us convida a aquest debat virtual. Cadascuna de les parts del debat s’anirà obrint setmanalment (14, 21 i 28 d’abril).
El Departament d’Educació mitjançant la direcció general de Currículum i Personalització i la direcció general d’Innovació, Recerca i Cultura digital han elaborat unes orientacions adreçades a la seva xarxa de serveis educatius per encarar el darrer trimestre del curs 2019-2020 i que van arreglerades amb els Criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil, primària, secundària obligatòria, batxillerat i formació d’adults, davant la prolongaciÛ del perÌode de confinament pel Covid19, i que van ser elaborats per la Secretaria de Polítques educatives el passat 30 de març.
Llegeix més»
Establir ponts entre les comunitats científica i educativa per contribuir a perfeccionar les experiències didàctiques actuals és l’objectiu de la Revista de Neuroeducació (JONED), una nova publicació en línia, gratuïta i de lliure accés oberta a la comunitat científica de tot l’àmbit nacional i internacional. Està impulsada per la Càtedra de Neuroeducació de la UB ( Edu1st), creada el 2019 i pionera a tot l’Estat, que dirigeix el professor David Bueno, de la Facultat de Biologia, i té com a directora adjunta la professora Anna Forés, de la Facultat d’Educació de la UB. Llegeix més»
La UNESCO pretén repensar l’educació i crear els futurs que volem, catalitzant un debat global sobre com el coneixement, l’educació i l’aprenentatge han de reimaginar-se en un món amb una creixent complexitat, incertesa i precarietat.
Necessitem pensar junts per poder actuar conjuntament i donar forma als futurs que volem.
Al llarg dels mesos de gener i febrer els alumnes de 5è i 6è de 12 escoles de la demarcació del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 han participat en l’activitat d’escriptura creativa Compartim un conte.
Han escrit la continuació (nus i desenllaç) de l’inici del conte escrit per na Mercè Anguera.
Per poder-los llegir haureu d’esperar al 14 d’abril, ara de moment podeu gaudir del booktràiler que us destria alguns dels secrets de les diferents històries que han sorgit durant el procés participatiu.
La Secretaria General del Departament d’Educació aporta uns criteris per al desenvolupament de les accions educatives i elements a tenir present en les avaluació. Alhora, en el seu annex fa una referència específica adreçada als estudiants de segon curs de batxillerat.