Compartim un conte

Compartim un conte és una proposta que fa el Centre de Recursos Pedagògics i la Coordinació LIC del Servei Educatiu Baix Llobregat-VI als alumnes de cicle superior de les escoles de la seva demarcació. La 1a edició s’inicia en el marc del Seminari de Biblioteques del curs 2004-2005. De manera intermitent s’ha mantingut l’activitat i enguany la continuem.

Es tracta d’una activitat d’escriptura creativa on els alumnes participants han d’escriure la continuació (nus i desenllaç) d’un inici de conte que es proposa des del servei educatiu. Enguany aquest inici anirà a càrrec de Santi Balmes.

En aquesta edició 2023-2024 de Compartim un conte hi participen 7 escoles i un total de 11 grups, nou de cinquè i dos de sisè.

A continuació podeu llegir els contes de les edicions passades: