Compartim un conte

Compartim un conte és una proposta que fa el Centre de Recursos Pedagògics i la Coordinació LIC del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 als alumnes de cicle superior de les escoles de la seva demarcació.

Es tracta d’una activitat d’escriptura creativa on els alumnes participants han d’escriure la continuació (nus i desenllaç) d’un inici de conte que es proposa des del servei educatiu. Enguany aquest inici l’ha escrit la Mercè Anguera, mestra i escriptora de Corbera de Llobregat. Ens proposa una història que du per títol Mark&Marc.

En aquesta edició de Compartim un conte hi participen 12 escoles i un total de 29 grups, 13 de cinquè i 16 de sisè.

D’aquesta activitat se’n van fer unes set edicions. La primera, el curs 2004-2005, va ser en el marc del seminari de biblioteques escolars.

A continuació podeu llegir els contes de les edicions