Compartim un conte

Compartim un conte és una proposta que fa el Centre de Recursos Pedagògics i la Coordinació LIC del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 als alumnes de cicle superior de les escoles de la seva demarcació. La 1a edició s’inicia en el marc del Seminari de Biblioteques del curs 2004-2005. De manera intermitent s’ha mantingut l’activitat i enguany la continuem.

Es tracta d’una activitat d’escriptura creativa on els alumnes participants han d’escriure la continuació (nus i desenllaç) d’un inici de conte que es proposa des del servei educatiu. Enguany aquest inici l’ha escrit la Mercè Anguera, mestra i escriptora de Corbera de Llobregat. Ens proposa una història que du per títol xxxxxxxx.

En aquesta edició 2020-2021 de Compartim un conte hi participen 6 escoles i un total de 13 grups, 10 de cinquè i 3 de sisè.

A continuació podeu llegir els contes de les edicions següents: