INS Els Alfacs

Es tracta que a pati dinamicl’hora del pati, els alumnes puguen fer diverses activitats, per tal de millorar la convivència al centre, que sovint en aquesta mitja hora es veu un xic crispada.
Aquest any fem tallers i lliguetes esportives. Estem fent HIP-HOP, judo, lliga de futbol 1r Cicle, lliga de futbol 2n cicle, lliga de bàsquet 1r cicle, lliga de basket 2n cicle, bitlles, jocs de taula, aula d’estudi, “balón prisionero”, papiroflèxia, karaoke i els divendres ho tenim amenitzat amb música a càrrec del grup de periodisme. En dates assenyalades fem les finals de cada esport, amb entrega de premis a tots els participants. Tots els alumnes estan assegurats dins del Pla Català de l’Esport a l’Escola.

alfacsEs tracta de triar un arbre del pati i calcular la seva alçada utilitzant diferents tècniques (la del mirall i a partir de les ombres). L’alumnat ha d’aplicar en un context real continguts de proporcionalitat geomètrica i semblança de triangles.

alfacsPràctica inclusiva i de codocència a partir d’un projecte de teatre.