Recull Novembre 22

Recull – Novembre 2022

Xerrades

Pim Pam talller: Eines d’avaluació

Dilluns 28 de novembre a les 17.30 al CRP, en Joel Aranda ens compartirà i parlarà sobre eines d’avaluació. INSCRIPCIÓ  a partir del 21 de novembre.

Càpsula formativa: JUMP-IN

Dijous 1 de desembre hi haurà la presentació del nou recurs JUMP-IN, a càrrec de Pere Casals ((Mestre educació física escola Agustí Gifre i,  coordinador del grup de treball d’Educació Física Cooperativa en acció ). Jump in és una seqüència didàctica gamificada per a treballar els salts individuals i salts en grup adequat per a realitzar a cicle superior i primer cicle d’ESO. Cada grup cooperatiu s’ha de preparar per a participar a un concurs a l’escola a través de la superació del joc. Esteu preparats? INSCRIPCIÓ

Jornades

27a Setmana de la Ciència

De l’11 de novembre al 20 de novembre es celebra la setmana de la ciència. Us animem a tots els centres a celebrar-la!. Doneu una ullada als materials de la nostra mediateca que us poden ajudar. També us deixem un enllaç al programa Enginy (in)visible a Fibracat  on trobareu  vídeos presentats per Núria Salan, on ens narra  la vida de dones i els seus descobriments o aportacions que han canviat la història i han fet progressar a la humanitat.

Novetats mediateca

Capses d’astronomia: Estudi dels moviments de la terra i Sistema Terra-Lluna-Sol

Kits que presenten models manipulatius per ajudar a entendre els moviments de la terra, les fases de la lluna  i els eclipsis.

3 escape rooms de filosofia

Materials virtuals creats pel grup de treball de filosofia que volen ser una eina útil perquè l’alumnat s’ho passi bé i alhora aprengui i treballi diferents continguts i conceptes del temari de filosofia de 4t ESO i dels dos cursos de batxillerat. Les trobareu a la nostra web de mediateca a recursos digitals.

• la llibreta filosòfica
  • El viatge d’Hipàtia
  • Sortint de la caverna

Convocatòria

Reconeixement de projectes d’innovació

El Departament d’Educació vol promoure, reconèixer i certificar els projectes d’innovació pedagògica impulsats des dels centres educatius per millorar la qualitat dels serveis que ofereixen contribuint a la millora del sistema educatiu.
Termini de presentació: del 4 de novembre de 2022 al 13 de gener de 2023
Més informació al Portal de centre