Recull setembre 2020

Recull – Setembre 2020
Webinars del CRP del Gironès del 1r trimestre

Us informem dels webinars que tenim previstos durant aquest trimestre. Són conferències virtuals obertes a tot el professorat sense certificació. La durada prevista és d’una hora aproximadament. Teniu tota la informació a la pàgina principal de Servei Educatiu del Gironès. Properament, us facilitarem l’enllaç per poder seguir les conferències.

TIC TAC Tallers

Fins el dia 30 de novembre es durà a terme un cicle de tallers relacionats amb els Entorns Virtuals d’Aprenentatge (EVA) a càrrec de la mentora digital del CRP del Gironès, la Marta Cambray. Si voleu rebre tota la informació relacionada amb aquests i d’altres tallers que es faran més endavant, us animem a subscriure-us!

Inscripcions activitats del Pla de Formació de Zona

Us informem que s’ha obert un segon torn d’inscripció per a les activitats de formació del professorat. Són activitats que s’han publicat durant aquest mes de setembre. El Període d’inscripció és del 2 al 10 d’octubre, ambdós inclosos.

Cultura digital

Amb la finalitat d’assegurar la competència digital es desplega una proposta formativa a 3 nivells de competència digital (bàsic, intermedi i avançat) i es porta a terme en diversos formats virtuals: kudis (càpsules formatives de 10h), macrokudis (càpsules formatives de 15h) , MOOCs (Cursos en línia oberts massius de 45 hores) i seminaris web i la Xarxa Territorial de Cultura Digital.

Informacions Covid-19
Escola segura

S’han posat en marxa 2 canals de comunicació amb l’aplicació Telegram: Salut Escola, per a famílies, i Salut Escola Professionals, per a personal docent on s’hi publiquen tots el protocols relacionats amb la pandèmia i s’informa de les incidències que hi pugui haver en els centres educatius de Catalunya. Les dades que es difonen procedeixen de l’aplicació Traçacovid.

Robocat

La 5è edició de la RoboCAT   s’ambientarà en els Bastaixos. La reunió informativa es celebrarà de forma telemàtica el dijous 1 d’octubre de 2020 a les 18 hores. L’activitat està adreçada a professorat, professionals de l’àmbit educatiu i particulars que vulguin participar a la RoboCAT 2021.