Recull Gener 2022

Recull – Gener 2022

Ciència en equip 2022 (inscripcions)

Comencen les inscripcions a la Fira Ciència en equip que aquest any tindrà lloc el dissabte 2 d’abril al voltant de la Seu de la Generalitat de Catalunya a Girona de 10 a 14h del matí.
Trobareu tota la informació de la Fira a https://www.cienciaentretots.cat/ca/

Inscripcions fins el 31 de gener. Us animem a participar!!!

Xerrada “La física quàntica: una eina per a noves tecnologies

A càrrer de Federica Beduini (Ins. de Ciències Fotòniques), dijous 20 de gener a les 17h al CRP del Gironès. Estem als inicis de la 2a revolució quàntica que promet portar noves tecnologies que beneficiaran a tota la societat. Amb les eines i materials d’aquesta xerrada, podràs apropar aquest món a les noves generacions. Aforament limitat. Cal inscripció prèvia.

Concursos i convocatòries

Neixen els premis Antònia Adroher de narrativa i poesia

La Coordinadora d’ONG Solidàries, Òmnium Gironès i el Gremi de Llibreters de Catalunya a Girona convoquen els premis Antònia Adroher amb l’objectiu de sensibilitzar en temes socials i la promoció de l’ús literari del català als centres educatius de les comarques gironines. Enguany estan dedicats al Dret a la Salut i Benestar (ODS 3).  Termini d’inscripció: 11 de febrer.

Fem mates 2022

FEM MATEMÀTIQUES és una activitat que té la finalitat de contribuir a desenvolupar la competència matemàtica en tot l’alumnat de 5è i 6è de primària i 1r i 2n d’ESO. S’organitza en forma de concurs i es desenvolupa en tres fases. La preinscripció i primera fase és fins al 14 de febrer de 2022.

Formació i recursos

Inscripcions obertes (segon torn de formació)

Us informem que comença el segon torn de les activitats de formació organitzades pel Departament d’Educació. Les inscripcions son del 7 al 18 de gener, la consulta d’adjudicacions serà el proper 31 de gener i l’inici de les activitats començarà a partir del 7 de febrer.

Al cercador d’activitats podreu consultar l’oferta programada.

Ruta matemàtica a Sta. Cristina d’Aro

L’Àrea d’Ensenyament de l’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro ha preparat una Ruta Matemàgica amb 8 jocs i enigmes sorprenents. La ruta us proposa descobrir interessants racons de Santa Cristina mentre jugueu i poseu a prova l’atzar! Són jocs aptes per a tothom, de 10 a 99 anys. Té un especial interès formatiu pels alumnes de Cicle Superior de Primària i d’ESO ja que permet treballar de forma lúdica diversos aspectes de les matemàtiques.