Recull gener 2021

Recull – Gener 2021
Formació
Cicle de conferències d’Acció Tutorial

De febrer a abril, des del CRP del Gironès organitzem un cicle de quatre conferències relacionades amb l’acció tutorial. Seran els dimarts de 17.30 a 19h i seran un total de 4 conferències. Es podrà escollir entre 2 itineraris formatius. Agraïríem que ens féssiu a arribar la voluntat de participar-hi abans del 16 de febrer.

Química en context: sessió oberta

Projecte curricular de química de batxillerat elaborat pel CESIRE. El CRP del Gironès té un seminari format per professors que apliquen aquest projecte a l’aula. Ens conviden el dia 19 de febrer de 16.30 a 18.30 a una sessió telemàtica oberta on es mostraran pràctiques senzilles per realitzar a l’aula. Inscripcions fins el 17/02.

Webinar: Biblioteca escolar, un recurs en temps de pandèmia

El passat 27 de gener va tenir lloc la webinar adreçada als participants dels seminaris de biblioteques de les comarques gironines a càrrec de Mònica Badia i Meritxell Buil, responsables del programa Biblioteca Escolar PuntEdu. La sessió es va enregistrar i  la tenim disponible per a tothom a ja.cat/biblioteques-del-girones.

Noves formacions del CESIRE

Us informem de les noves formacions que han preparat des del CESIRE (Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa) per al 2n i 3r trimestre d’aquest curs 2020-2021. Són formacions de diversos àmbits: matemàtic, científic, artístic, lingüístic, tecnològic i de coneix. del medi.

Assessorament digitals de centres

Són assessoraments destinats a equips docents de centres d’educació infantil, primària i de secundària de la comarca del Gironès. La persona responsable és la Marta Cambray, mentora digital del CRP del Gironès.

Web de suport al desplegament de dispositius al centres

Des de la mentoria digital del CRP del Gironès, s’ha creat un espai web per tal de donar suport als centres educatius per quan arribin els dispositius del projecte d’acceleració per a la transformació digital, actuació inclosa dins del Pla d’Educació Digital de Catalunya 2020-2023. En aquest espai, hi trobem orientacions, consells i documents d’interès relacionats amb el desplegament d’aquest material d’àmbit digital.

Amics de la UNESCO de Girona

Us informem que teniu disponible la convocatòria del XXVI concurs artístic i literari d’Amics de la UNESCO de Girona. Enguany, el tema és la salut i benestar (Objectiu 3 dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (OBS) de la UNESCO, agenda 2030). Podreu escollir entre 6 modalitats diferents adreçades a l’ alumnat de primària i de secundària. El termini és el 22 de febrer.