Recull gener 2023

Recull – Gener 2023

Pim Pam Tallers

Pim Pam Taller: Artteràpia

Dilluns 16 de gener  a les 17.30 al CRP, Imma de Batlle ens introduirà l’art com un camí, un llenguatge infinit i lliure. L’art i el joc són esdeveniments creatius que poden omplir espais, temps on tot és possible.  INSCRIPCIÓ fins al 13 de gener.

Pim Pam Taller: Rosa pionera, enginyera

Dilluns 23 de gener a les 17.30h, Maria Berrocal ens presentarà, Rosa pionera, enginyera, nou recurs en préstec a la mediateca del CRP. A partir del conte Rosa pionera, enginyera desenvolupem.Una proposta STEAM per acostar la tecnologia als alumnes de primària. Inscripció a partir del 16 de gener.

Pim Pam Taller:Microbit-maker Steam

Dilluns 30 de gener a les 17.30 h al CRP, Marc Cargol  ens presentarà Microbit-maker Steam, nou recurs de la mediateca. Donem una volta més a les plaques microbit. Inscripció a partir del 23 de gener.

Pim Pam Taller: L’art a l’escola

Dilluns 6 de febrer a les 17.30 h al CRP,  Aurelia de la Fuente ens compartirà experiències d’art a les aules de pirmària. Inscripció a partir del 30 de gener.

Pla de formació de zona

Oberta la inscripció del segon torn d’activitats de formació del professorat del Departament d’Educació. Cercador d’activitats

Activitats de formació d’àmbit lingüístic

Noves activitats de formació en format digital. Les inscripcions estaran obertes del 7  al 17 de gener en aquests enllaços:

Llegir per parlar
Llegir per escriure

L’impacte de l’activitat humana sobre el medi fluvial i les espècies amenaçades

Formació introductòria orientada a la sensibilització ambiental i el coneixement sobre els impactes de l’activitat humana en el medi fluvial, especialment en les espècies de fauna autòctona amenaçada. Inscripció fins al 17 de gener.

Educació per a la interioritat: Gestió emocional i mindfulness

Seminari per aprendre i practicar eines de l’educació emocional i del mindfulness encaminades a la millora de l’activitat personal docent, a la gestió del seu temps, a la prevenció de l’estrés docent, a la resolució de conflictes… Inscripció fins al 17 de gener.

Formació nou currículum

El Departament d’Educació ofereix dues noves formacions sobre el nou currículum adreçades als centres educatius:
ONC: Oportunitats del nou currículum a càrrec de l’equip de mentors i mentores curriculars
EAS: Experiències d’aprenentatge amb sentit a càrrec de l’equip guies del CESIRE

Si esteu interessats en alguna de les activitats, poseu-vos en contacte amb el CRP.

Jornada: Ciència en equip

Del 10 de gener al 10 de febrer obertes les inscripcions per a participar en la Fira Ciència en equip 2023. Animem a participar-hi tots els centres de secundària i a visitar-nos famílies i alumnes de primària. Aquest any serà el dissabte 15 d’abril i tindrà com a fil conductor l’aigua.