Recull Novembre 2019

Recull – Novembre 2019

Novetats Mediateca

Maleta de 6 de tauletes

Maleta de 6 taules Samsung Tab A de 10.1 pulzades amb funda i protector de pantalla. També inclou 6 carregadors amb els 6 cables USB mini, 1 SAI Salicru SPS Home i un punt d’accés Mikrotic. Hi ha instal·lades aplicacions educatives de diferents àmbits per a Infanfil i Primària. Aquest recull ha estat elaborat per L’Eulàlia Canet de l’escola Puig de les Cadiretes de Llagostera. Recull d’apps.      Més informació.

Joc de Programació i robòtica: Scottie Go!

Joc de taula per iniciar-se al llenguatge Scratch. Al CRP, disposem de 3 unitats amb la seva corresponent tauleta amb l’aplicació per poder-hi jugar. Més informació.

Jornades

TIC TAC Tallers

Recordeu que durant aquest trimestre hi ha previstos dos TIC TAC tallers: Presentació  material Lego WEDO 2  a càrrec de Roser Comià (25 de novembre).  Presentació del joc Scottie Go a càrrec d’Eulàlia Canet (9 de desembre). Més informació.

Girona, ciutat educadora

Del 25 de novembre a l’1 de desembre la ciutat de Girona celebra la 4a Setmana de la Ciutat EducadoraEl lema  és Escoltar la ciutat per transformar-la i convida a reflexionar i actuar tant des del govern local com des de les entitats per tal de repensar la ciutat educativa, inclusiva i dinàmica.

Concurs artístic i literari, Amics de la Unesco de Girona

L’associació Amics de la UNESCO de Girona convoca el seu XXV Concurs artístic i literari. Hi poden participar alumnes d’Educació Infantil, de Primària i de Secundària. La temàtica d’ enguany és l’Educació, Ciència i Cultura. El termini per presentar les obres artístiques finalitza el proper 24 de febrer de 2020.

Convocatòries – Premis

Proves Cangur

Termini d’inscripció: Del 15 de novembre al 18 de gener de 2020.

Més informació: enllaç