Recull juny 21

Recull – Juny 2021
Formació Curs 21-22
Webinars organitzats pel CRP

Durant el primer trimestre del curs vinent, s’han programat un conjunt de webinars obertes a tot el professorat sense necessitat de formalitzar inscripció. Si teniu qualsevol consulta, podeu fer-la arribar al CRP del Gironès.

TIC TAC Tallers

De cares al primer trimestre del curs 21-22, s’han previst 6 tallers amb l’objectiu de millorar la competència digital docent.

Són tallers independents i les inscripcions s’obriran una setmana abans de la data del taller. No seran formacions certificables. Reserveu-vos les dates.

Jornades
Repensem l’escola: 29 de juny: “Fira d’experiències”

El proper 29 de juny de 17.30 a 20h al pati de l’Escola Àgora de Girona, tindrà lloc la fira d’experiències amb la participació de l’ Escola El Carrilet de Palafrugell, la UEC Can Cuní, l’Ins. Pere Alsius (Pla de l’Estany), l’ Escola Lacustària de Llagostera, l’Escola El Frigolet de Porqueres, Casals dels Infants, l’Ins. S. Espriu i altres centres de Salt.

Robocat

Robocat impulsa un campionat de robòtica de programari i muntatge lliures, assequible, sostenible i de difusió del patrimoni de Catalunya, amb l’objectiu de desvetllar i ampliar l’interès i les vocacions STEM entre els  joves i  els adults.

Jornades Tecnològiques

El Patronat Politècnica, l’Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach i l’Escola Politècnica Superior impulsen les primeres Jornades Tecnològiques. Un espai, enguany virtual, dirigit al professorat de secundària i batxillerat.

Xarxa de Competències Bàsiques (XCB). Jornada de cloenda

Enguany, la XCB celebra els 20 anys d’història. Durant aquests anys, ha anat creixent i, actualment, en formen part prop de 700 centres de primària i de secundària, organitzats en xarxes territorials. La jornada de cloenda del curs serà el proper 2 de juliol.

Coeducació

Es tracta d’un espai web on s’ha recollit la informació més rellevant que ofereix el Departament d’Educació relacionada amb l’àmbit de la coeducació. Hi trobarem els programes que ofereix el Departament d’educació i recursos molt variats (contes, músiques, vídeos, etc.) per poder treballar a l’aula. En  destaquem “Parlem de drets” i “Drac màgic

Nous materials en préstec pel curs 21-22

Us informem del conjunt de novetats del material en préstec de la mediateca per al curs vinent. Recordeu que cal fer el registre a l’aplicació informàtica per tal de poder fer reserves i endur-se el material en préstec.