Recull abril 2021

Recull – Abril 2021
Jornades i Formació
Fira virtual: Ciència entre tots 2021

La fira de Ciència entre tots d’enguany no ha pogut ser presencial, però la vam celebrar igualment en format virtual. És una fira en format tour virtual 360 graus amb els vídeos dels experiències científics que ens han fet arribar els centres educatius. Us animem a fer-hi una bona passejada.

Tancament del cicle de conferències d’Acció Tutorial

Aquest mes d’abril hem tancat el cicle de conferències sobre l’acció tutorial. Us recordem que tenim les gravacions de les 4 conferències. Volem agrair la implicació dels participants.

Qüestiona’t. Educació Primària

Com podem abordar els diferents continguts, capacitats i competències des d’una perspectiva de gènere? L’objectiu és convidar a reflexionar per a reorganitzar el que ja es fa, amb una mirada de gènere. S’especifiquen els àmbits i les dimensions del currículum amb qüestions concretes sobre la coeducació, l’educació afectivosexual i la perspectiva de gènere.

Premis i convocatòries
Finalistes del CLVA  del Gironès

El passat 19 d’abril es va reunir el jurat del XVIIè Certamen de Lectura en Veu Alta format per membres de l’equip ELIC del Gironès i, després de visualitzar les lectures i de deliberar, van emetre el veredicte.

Physicat

S’ha tancat el concurs de problemes de física Physicat. En aquesta edició, hi han participat 118 grups d’alumnes de 4t ESO de 36 centres. L’equip guanyador d’enguany ha estat “Les vaques en moviment” de l’Institut Montilivi (Girona). Enhorabona a tots els participants!

Premis d’innovació docent

El Patronat Politècnica convoca la 3a edició dels Premis d’Innovació docent STEM per al professorat preuniversitari. Són un reconeixement a l’esforç, implicació i creativitat al professorat (d’ESO, batxillerat i CF) que ha innovat en la seva tasca docent (termini: el 31 de maig).

Mschools Students Awards

Us informem que s’han convocat els mSchools Student awards 2021 que es concreta en la presentació d’un projecte realitzat amb alguna d’aquestes 3 plataformes: l’App Education, el Mobile History Maps (MHM) o l’Scratch Challenge.