Recull Octubre 2020

Recull – Octubre 2020
Webinars de novembre

Són conferències virtuals obertes a tot el professorat d’educació Infantil, Primària i Secundària. La durada prevista és d’una hora aproximadament. Teniu tota la informació a la pàgina principal de Servei Educatiu del Gironès.

Setmana de la ciència

“Un dia en la recerca a la UdG” s’emmarca dins les accions que organitza la UdG en motiu de la Setmana de la Ciència per tal d’apropar els i les nostres investigadores als centres de secundària amb l’objectiu de fomentar les vocacions científiques i tecnològiques entre l’alumnat del nostre país. Per poder participar a aquestes xerrades, cal omplir aquest formulari abans del 30 d’octubre.

Code week

S’ha posat en marxa la iniciativa europea que pretén donar visibilitat a propostes educatives sobre robòtica que es realitzen al vostre centre. Són propostes relacionades amb el pensament computacional, la codificació, els robots, … Són vàlides les propostes que es realitzin al llarg de tot el curs, per tant, no es necessari que siguin exclusivament del 10 al 25 d’octubre (Code Week).

Propostes didàctiques de’Alexandria

Alexandria és una biblioteca de recursos educatius digitals creats i seleccionats per docents de diverses àrees i nivells educatius, organitzats en aules virtuals que es poden traslladar directament a al Moodle del vostre centre i adaptar-les al vostre centre. Adreçades des de 5è de PRI fins a 4t d’ESO.

Convocatòries
Premis de recerca jove per fomentar l’esperit crític

S’ha obert la convocatòria dels Premis Recerca Jove de foment de l’esperit científic (PRJ 2020).  Estan adreçats a estudiants de Secundària de 3r o 4t d’ESO, Batxillerat o Formació Professional (alumnes entre 14 i 23 anys). El període de presentació de sol·licituds és del 15 d’octubre de 2020 fins el dia 10 de novembre de 2020.