Recull Juny 22

Recull – Juny 2022

Biblioteca i escola

L’Escola d’Estiu Biblioteca i Escola se celebrarà el dimarts, 12 de juliol, de 9h a les 14h a la Biblioteca Pública Antònia Adroher. A partir de les 8.30h es podrà recollir l’acreditació.
La inscripció està oberta a les persones que s’hi han preinscrit i als centres educatius, biblioteques públiques i persones d’altres institucions educatives que hi puguin estar interessades. El preu de la inscripció és de  10€.

El nou currículum

Web del Departament d’Educació: “El nou currículum. Una oportunitat per aprendre amb sentit”. S’hi recullen les qüestions més significatives de nou Decret: Què vol dir aprendre amb sentit? Per què un nou currículum? Com s’organitza? Quina avaluació promou?

Novetat: Kit micro:bit

Us informem que tenim en préstec el kit micro:bit. Conté: 8 plaques Microbit V.2, 8 cables micro USB, 8 portapiles (3V) Microbit,, 24 pinces de cocodril, 8 robots CUTEBOT, 1 joystick Microbit,40 piles AAA (1,5V). Podeu trobar experiències que es poden fer amb la maleta a: Pràctiques microbit

Oferta educativa de la coordinadora d’ONG solidàries

La Coordinadora d’ONG Solidàries de les comarques gironines ofereixen tallers, trobades i activitats per a donar a conèixer la realitat de les zones on actuen i per a organitzar campanyes de denúncia i sensibilització. A part de l’oferta de tallers, el Centre de recursos per la Pau de la Coordinadora, CeDRe, té en préstec gratuït materials i jocs. Tallers educatius 2022-23

Pautes per a la difusió dimatges de menors i joves

L’Autoritat Catalana de Protecció de Dades promou la publicació responsable d’imatges de menors a internet i les xarxes socials. L’objectiu és reforçar la consciència de protecció de la privacitat de menors i joves. Aquest material divulgatiu incideix en algunes pràctiques detectades que poden comportar una sobreexposició d’informació personal del menor, amb riscos per a la seva privacitat, encara que es tingui el consentiment vàlid per difondre-la.