Càpsules formatives: Educació Física Cooperativa en Acció

SOM ARTISTES

JUMP IN

Presentació de dos recursos de gamificació adreçats a CS de l’educació primària i 1r de l’ESO.

Escola Annexa (gimnàs)
Dijous 10 de novembre i Dijous 1 de desembre de 18h a 20.00h
CAL INSCRIPCIÓ
Càpsula Som Artistes (10 de novembre)

Som Artistes és una gamificació que neix i creix amb la finalitat que l’alumnat visqui l’expressió corporal des de la diversió, la cooperació, la desinhibició i l’autorregulació. Aquesta càpsula està orientada a CS de l’educació primària i 1r de l’ESO. Es presenta un joc on l’alumnat ha d’ajudar als Déus de l’Olimp a alliberar els teatres del món. Ho aconseguirem?
A càrrec de Mar Tarrés (Mestra educació física escola Arenal de Llevant – Barcelona)
INSCRIPCIÓ

Càpsula JUMP-IN (01 de desembre)
Jump in és una seqüència didàctica gamificada per a treballar els salts individuals i salts en grup adequat per a realitzar a cicle superior i primer cicle d’ESO. Cada grup cooperatiu s’ha de preparar per a participar a un concurs a l’escola a través de la superació del joc. Esteu preparats?
A càrrec de Pere Casals (Mestre educació física escola Agustí Gifre – Sant Gregori)
INSCRIPCIÓ