Concurs: Amics de la UNESCO de Girona

Us informem que teniu disponible la convocatòria del XXVI concurs artístic i literari d’Amics de la UNESCO de Girona. Enguany, el tema és la salut i benestar (Objectiu 3 dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (OBS) de la UNESCO, agenda 2030). Podreu escollir entre 6 modalitats diferents adreçades a l’ alumnat de primària i de secundària. El termini és el 22 de febrer.

Bases del concurs »

Mentoria Digital

Són assessoraments destinats a equips docents de centres d’educació infantil, primària i de secundària de la comarca del Gironès. La persona responsable és la Marta Cambray, mentora digital del CRP del Gironès.
Es prioritzaran centres de màxima i alta complexitat.

És per aquest motiu que hi haurà 2 períodes per sol·licitar l’assessorament:

Llegeix més»

Noves formacions del CESIRE

Us informem de les noves formacions que han preparat des del CESIRE (Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa) per al 2n i 3r trimestre d’aquest curs 2020-2021. Són formacions de diversos àmbits: matemàtic, científic, artístic, lingüístic, tecnològic i de coneix. del medi.

Més informació »

Suport digital Gironès /calendari advent

Us compartim l’espai web creat per la Marta Cambray, mentora digital del CRP del Gironès. Hi trobareu eines i recursos digitals diversos, sobretot relacionats amb els Entorns Virtuals d’Aprenentatge (EVA): Google classroom, moodle, sites o nodes són alguns dels materials que podeu consultar.  S’acosta el… Llegeix més»

Aprenem a conviure