Recull – Febrer 2023
|
||||
Erasmus + |
||||
Amb l’objectiu d’internacionalitzar els centres del nostre territori, a finals de febrer tres professionals del CRP del Gironès visitaran la Universitat d’Helsinki i escoles i Instituts de Finlàndia per conèixer noves pràctiques i poder-les compartir. El consorci del CRP permetrà a tots els centres del Gironès, sense experiència prèvia en el programa Erasmus+, participar en mobilitats. |
||||
Jornades |
||||
11 de febrer, Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la ciènciaUs animem als centres a celebrar-ho el divendres 10 de febrer. A la nostra mediateca tenim a la vostra disposició el kit de ciència en femení on trobareu diferents llibres i joc de cartes per visibilitzar l’aportació de les dones en la ciència i la tecnologia. També us compartim una xerrada de la Núria Salán, professora de la UPC i divulgadora de la tecnologia a la societat en general i a les dones i noies en particular.
|
||||
Ciència en equipRecordatori: Inscripcions fins al 15 de febrer per a participar en la Fira Ciència en equip 2023. |
||||
Formació |
||||
Química en contextNova sessió oberta de Química en context: 17 de febrer de 16.30 h a 18.30 h al CRP. Josep Corominas, un dels autors del projecte, presentarà pràctiques senzilles relacionades amb el projecte. Si hi esteu interessats, cal que us inscriviu abans del 17 de febrer. INSCRIPCIÓ |
||||
Novetats mediateca |
||||
21 poemes per acarar el segle XXICaixa amb 15 unitats del quadern “21 poemes per acarar el segle XXI”. Quadern creat pel grup de treball “Lectures i Art” amb l’objectiu que els alumnes de segon cicle d’ESO vegin la poesia com una lectura propera i motivadora. Hi trobareu una selecció de poemes que connecten amb les preocupacions més contemporànies i unes activitats que ajuden a entendre millor el text. Cada poema té associat una il·lustració format A2 |
||||
Kit micro:bit MakerKit amb plaques micro:bit, plaques d’extensió shield, sensors de llum, utrasons, IR, servos , motors i rodes. S’acompanya de propostes didàctiques
|
||||
|