Recull Juny 2020

Recull – Juny 2020
Recursos destacats i projectes
Actualització del recull de recursos del Servei Educatiu del Gironès

Tenim a la disposició dels docents i dels centres educatius, una actualització dels recursos educatius proposats per diferents unitats del servei Educatiu. Per qualsevol aclariment, no dubteu a contactar amb nosaltres.

Projecte Ràdio Mosca

S’ha engegat Ràdio Mosca. Un programa de ràdio on els autèntics protagonistes són els alumnes i el professorat de les escoles i dels instituts de la ciutat de Girona. L’Equip LIC, l’Ajuntament de Girona i l’emissora de ràdio Girona FM són els coordinadors d’aquest projecte. Tindrà continuïtat a partir del mes de setembre.

IV Jornada de Cultura Digital

Tenim disponible a la xarxa tots els continguts de la IV Jornada de Cultura Digital de Girona celebrada el passat 18 de maig. Si no vàreu poder seguir-la, si voleu tornar a escoltar alguna experiència o compartir-la amb el vostre claustre, ara ho podrem fer.

Convocatòria
Programes d’innovació pedagògica

Durant el mes de juny, s’ha obert una convocatòria extraordinària de participació en programes d’innovació pedagògica. En aquesta convocatòria, hi poden participar centres educatius d’Infantil, de Primària, de Secundària i Batxillerat i centres d’ensenyament de règim especial. Podeu consultar la informació a l’article del nostre web i al Portal Xtec.

Formació
Formació Estiu

Us informem de l’oferta d’activitats de formació per al professorat per aquest estiu. S’ofereixen formacions des de diverses institucions sobre els àmbits que formen el currículum i sobre altres aspectes educatius  rellevants. La inscripció ja està oberta.

Acompanyament emocional dels infants i adolescents durant el postconfinament

El proper dilluns 22 de juny de 17 a 19 hores, el Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya organitza la webinar “Acompanyament emocional dels infants i adolescents en espais educatius i de lleure durant el postconfinament”. L’objectiu és compartir eines i orientacions per poder preparar els espais educatius i de lleure, i acollir els processos emocionals derivats de la pandèmia.