Recull Maig 22

Recull – Maig 2022

Formació

Detecció necessitats formatives. Curs 22-23

Del 10 al 20 de maig és el període en què els centres de la comarca del Gironès poden sol·licitar l’activitat o activitats de formació de centre a través del formulari de detecció.  <Accés>

Per qualsevol dubte, podeu trucar al 972 41 35 69 (Ext. 2).

Salut mental en infants, adolescents i joves: una mirada comunitària

La Fundació la Caixa organitza un cicle de salut mental els dies 25 de maig i 1, 8 de juny enfocat a conèixer els recursos i les estratègies que cal promoure pel benestar d’infants, adolescents i joves, i generar, a través dels agents comunitaris, les xarxes de suport necessàries en el seu entorn més proper.

INSCRIPCIÓ  Termini 23 de maig

Projecte Salut a les escoles

Des de la Secció de Girona del Col·legi de Fisioterapeutes ens presenten el projecte “Salut a les Escoles”. Es tracta d’una xerrada/taller als alumnes de 3r i/o 4rt de primària sobre promoció de la salut. Si’nclouen conceptes sobre pedagogia del dolor, prevenció de lesions, patologies tenint en compte els requeriments adequats de activitat física i la reducció de la conducta sedentaria.

Jornades

Intercanvi d’experiències (biblioteques escolars)

El 18 de maig a les 17.45h, tindrà lloc l’intercanvi anual d’experiències dels seminaris de biblioteques escolars d’aquest curs. Compartirem experiències de 6 seminaris de Comarques Gironines. Serà una sessió oberta, pública i sense inscripció prèvia  que va adreçada als assistents dels seminaris de biblioteques i també a totes les persones que  hi puguin estar interessades.

Festival MOT INS

El passat mes d’abril es va celebrar el festival MOT INS. Una jornada que ofereix experiències literàries a joves de secundària i batxillerat basades en xerrades i tallers de creació i experimentació. De la comarca del Gironès, hi van participar l’INS Ermessenda, l’INS Carles Rahola, l’INS Vicens Vives i l’INS Santiago Sobrequés.