Recull març 2020

Recull – Març 2020
(Els esdeveniments entre el 13 al 27 de març s’han ajornat o anul·lat)

Convocatòries

Programes d’innovació

Us informem que s’ha obert la convocatòria única de participació en Programes d’Innovació per educació infantil, primària, secundària i/o batxillerat. Trobareu més informació al Portal de Centre.

VII Jocs Florals de Catalunya

El Departament d’Educació convoca els VII Jocs Florals Escolars de Catalunya  amb l’objectiu de promoure l’escriptura, tant en prosa com en poesia. Els treballs seleccionats s’han d’enviar al Centre de Recursos Pedagògics del Gironès (crp-girones@xtec.cat) abans del 29 d’abril de 2020

Jornades

Aprenentatge en xarxa: Escenaris de futur

El proper 28 de març tindrà lloc a Barcelona la jornada “Aprenentatge en xarxa: Escenaris de futur” que pretén repensar el fet educatiu des de la perspectiva del treball en xarxa en 6 aspectes fonamentals que ens ajudin en el camí de la transformació educativa.

IX Jornada d’inclusió digital

El proper dia 9 de maig de 2020 a l’Institut Dertosa de Tortosa, se celebrarà la IX edició de la Jornada d’Inclusió Digital. És una jornada, organitzada pel Departament d’Educació, dedicada a l’intercanvi d’experiències i propostes on l’ús de la tecnologia promou i facilita la inclusió educativa de tot l’alumnat.

Saló de l’ensenyament

El Saló de l’Ensenyament (del 18 al 22 de març de 2020) és la gran cita anual de l’àmbit educatiu a Catalunya. La trobada agrupa diverses iniciatives adreçades a estudiants, famílies i professionals del món de l’ensenyament, amb l’objectiu d’oferir-los informació àmplia i actualitzada de l’oferta d’estudis.

II Jornada innovem junts a secundària

Ponència a càrrec de Josep Castillo, professor de la Universitat de Vic i gran comunicador. Seguidament, es realitzaran quatre grups de treball per debatre diferents temes: El pas de primària a secundària; metodologies i tractament de la diversitat; participació i comunicació amb les famílies; horaris, organització de centre i de la secundària. Dissabte 21 de març.