Trobades de coordinació amb els centres

El 8 de setembre vàrem realitzar les trobades de coordinació amb moltes de les escoles i instituts que ens visitaran durant el curs 2017/2018.

A banda d’exposar l’oferta educativa del CdA, i permetre l’intercanvi i la coneixença entre docents, aquestes trobades proporcionen als docents tota la informació i la documentació necessàries per a elaborar un pla de treball adequat al seu alumnat i permet al CdA adaptar-se a les necessitats més concretes de cada centre educatiu que ens  visita.

Pels centres que no vàreu poder assistir a les trobades, a continuació, us facilitem un seguit de documents que ús seran útils per planificació de l’estada: