Trobades de coordinació

img_20161220_095218El perquè de les trobades de coordinació:

Estudiar i conèixer el medi natural, el medi social, històric i cultural de Catalunya, així com adquirir consciència de la importància de respectar i conservar el medi ambient, són objectius cabdals dels Camps d’Aprenentatge del Ripollès
Les propostes didàctiques dels Camps d’Aprenentatge es realitzen de manera que faciliten als estudiants uns esquemes de treball en un medi concret del nostre país. Per aquest motiu proposem també un seguit de treballs previs i posteriors sobre els continguts i les competències treballades.
La trobada de coordinació proporciona als docents tota la informació i la documentació necessàries per a elaborar un pla de treball adequat al seu alumnat.

Quan:

Les trobades de coordinació amb els diferents centres escolars se solen realitzar a principi de curs. Ara bé, des del Camp d’Aprenentatge del Ripollès estem oberts a trobar i consensuar una altra data per la trobada de coordinació i així facilitar-vos la feina.

És important que en aquestes trobades hi assisteixin alguns dels docents que acompanyaran els alumnes durant les estades o les activitats que realitzaran. D’aquesta manera es facilita la feina de tots i s’aprofundeix molt més en el bon aprofitament de l’estada.

On:

La trobada de coordinació es realitzen a les instalacions del CdA del Ripollès. A Planoles.

Material de suport per les jornades de coordinació

Per assistir a les jornades de coordinació, hi ha una serie de material de suport que seria interessant que es consultés:

trobades