Trobades de coordinació

img_20161220_095218El perquè de les trobades de coordinació:

Estudiar i conèixer el medi natural, el medi social, històric i cultural de Catalunya, així com adquirir consciència de la importància de respectar i conservar el medi ambient, són objectius cabdals del Camp d’Aprenentatge del Ripollès.
Les propostes didàctiques dels Camps d’Aprenentatge es realitzen de manera que faciliten als estudiants uns esquemes de treball en un medi concret del nostre país. Per aquest motiu proposem també un seguit de treballs previs i posteriors sobre els continguts i les competències treballades.

La trobada de coordinació proporciona als docents tota la informació i la documentació necessàries per a elaborar un pla de treball adequat al seu alumnat.

Quan:

Les trobades de coordinació amb els diferents centres escolars se solen realitzar a principi de curs. Ara bé, des del Camp d’Aprenentatge del Ripollès estem oberts a trobar i consensuar una altra data per a la trobada de coordinació.

És important que en aquestes trobades hi assisteixin alguns dels docents que acompanyaran els alumnes durant les estades o les activitats que realitzaran. D’aquesta manera es facilita la feina de tots i s’aprofundeix molt més en el bon aprofitament de l’estada.

On:

Fins abans de la pandèmia les trobades de coordinació es realitzaven a les instal·lacions del CdA del Ripollès de Planoles, però a partir de llavors les duem a terme telemàticament.  Tot i així, els docents o centres que ho creguin oportú poden venir sempre que ho desitgin i veure les instal·lacions i entrevistar-se amb els docents del camp previ avís.

Material de suport per les jornades de coordinació

Per assistir a les jornades de coordinació, hi ha una sèrie de material de suport que seria interessant que es consultés:

trobades