Núria, el santuari del Pirineu

Activitat adreçada a alumnat de CS i ESO que fan estades de 4 o 5 dies, durant els mesos de maig o juny.
Des del passat curs escolar el Camp d’Aprenentatge del Ripollès ofereix una activitat a Núria, el parc temàtic del Pirineu, en la… Llegeix més»

Incorporació de nou material pels tallers de fauna

El Camp d’Aprenentatge del Ripollès estem constantment creant noves activitats per oferir als centres una oferta pedagògica adaptada a la seves necessitats. Apostem per unes activitats creatives i manipulatives, així doncs hem comprat nou material per ampliar la col·lecció d’ocells de peluix per l’activitat Llegeix més»

Jornades de coordinació amb els centres

El passat 7 de setmenbre es van realitzar a les instal·lacions del Camp d’Aprenentatge del Ripollès unes noves les jornades de coordinació amb els mestres i professors del diferents centres que ens visitaran durant el curs 2018-2019.
En el transcurs del matí, el professorat va poder… Llegeix més»

Propostes curriculars al CdA del Ripollès

El Camp d’Aprenentatge del Ripollès oferix diferents propostes de treball curricular per a alumnes de primària, secundària i batxillerat. En l’àmbit de les ciències naturals, socials i de les d’humanitats.
Per a tot l’alumnat s’ofereixen diferents propostes de treball curricular plenament adaptat a les necessitats de… Llegeix més»

Festa de l’arbre a la Cerdanya

El passat 3 de maig, varem poder participar a la Festa de l’Arbre de la Cerdanya.
Organitzat pel CRP de la Cerdanya i amb la col·laboració de diverses entitats i ens comarcals, al llarg del dia, uns 400 alumnes de cicle mitjà de tota la comarca… Llegeix més»

Carnets i penjolls per als alumnes de primària

Per tal que l’aprenentatge dels alumnes vagin més enllà dels límits del CdA, un cop aquests ja hagin finalitzat les diferents activitats proposades, des d’aquest curs, disposem d’una sèrie de materials, en forma de petit obsequi, per als alumnes de primària i secundària.
Aquests obsequis, en… Llegeix més»