L’hivern ha arribat al CdA del Ripollès

Coincidint amb la setmana dels barbuts, la més freda de l’any segons al tradició catalana, l’hivern s’ha instal·lat definitivament al Ripollès.
Després d’unes primeres setmanes de gener poc fredes i sense gens de precipitació, aquesta setmana la meteorologia s’ha girat com un mitjó. Neu, vent, glaç,… Llegeix més»

Incorporació de nou material pels tallers de fauna

El Camp d’Aprenentatge del Ripollès estem constantment creant noves activitats per oferir als centres una oferta pedagògica adaptada a la seves necessitats. Apostem per unes activitats creatives i manipulatives, així doncs hem comprat nou material per ampliar la col·lecció d’ocells de peluix per l’activitat Llegeix més»

Jornades de coordinació amb els centres

El passat 7 de setmenbre es van realitzar a les instal·lacions del Camp d’Aprenentatge del Ripollès unes noves les jornades de coordinació amb els mestres i professors del diferents centres que ens visitaran durant el curs 2018-2019.
En el transcurs del matí, el professorat va poder… Llegeix més»

Propostes curriculars al CdA del Ripollès

El Camp d’Aprenentatge del Ripollès oferix diferents propostes de treball curricular per a alumnes de primària, secundària i batxillerat. En l’àmbit de les ciències naturals, socials i de les d’humanitats.
Per a tot l’alumnat s’ofereixen diferents propostes de treball curricular plenament adaptat a les necessitats de… Llegeix més»