Noves propostes per a batxillerat

El Camp d’Aprenentatge del Ripollès oferix diferents propostes de treball curricular per a alumnes de Batxillerat. Tant els de l’àmbit de ciències com els d’humanitats.

Per als alumnes de ciències s’ofereix l’activitat Ecologia d’un riu pirinenc. Un estudi científic i exhaustiu des del punt de vista físic, químic i biològic.

D’altra banda, per als alumnes de l’àmbit d’humanitats s’ofereix l’activitat de la Portalada del monestir de Ripoll englobada dins de l’activitat de descoberta del Monestir de Ripoll.

Esperem, d’aquesta manera, acostar la història i la natura del nostre entorn a un major nombre d’alumnes tot ampliant els seus coneixements i les seves inquietuds sobre el territori.

Per més informació referents a les activitats no dubteu a consultar el diptic informatiu.

img_20170217_091321