Jornades de camps i entorns d’aprenentatge a Tremp

L’equip del CdA del Ripollès, al qual s’hi va afegir la Maria Amorós i Amorós, alumna en pràctiques el curs passat, va viatjar fins a Tremp per assistir a unes jornades de treball de camps i entorns d’aprenentatge.

Durant els dies 8 i 9 de gener es va poder conèixer la feina que fa l’Entorn d’Aprenentatge de Tremp en relació al seu territori circumdant, en especial en relació a  les singularitats relacionades amb la paleontologia i geologia.

En l’intercanvi d’experiències, realitzat el primer dia a la tarda, el CdA del Ripollès va presentar diferents objectes, com penjolls i carnets, que es distribueixen entre els alumnes, i que els permet tenir un record i una constància dels ensenyaments assolits.