Propostes curriculars al CdA del Ripollès

El Camp d’Aprenentatge del Ripollès oferix diferents propostes de treball curricular per a alumnes de primària, secundària i batxillerat. En l’àmbit de les ciències naturals, socials i de les d’humanitats.

Per a tot l’alumnat s’ofereixen diferents propostes de treball curricular plenament adaptat a les necessitats de cada nivell educatiu i de cada centre.

Amb aquestes propostes de treball esperem acostar la història i la natura del nostre entorn a un major nombre d’alumnes tot ampliant els seus coneixements i les seves inquietuds sobre el territori.

Díptic de Primària

Díptic de Secundària