Obert el període de preinscripcions!

Benvolgudes i benvolguts,

Us comuniquem que el període d’inscripcions als Camps i Entorns d’Aprenentatge per al proper curs 2020-2021 està obert fins el 14 de setembre, i el procés d’assignació es durà a terme durant el mateix mes de setembre.

Per realitzar les inscripcions podeu accedir a la pàgina inscripcions CdA / EdA on trobareu tota la informació necessària i l’accés a  l’aplicació de gestió en línia per fer la sol·licitud.

Sabem que aquest curs no serà un curs “normal”, però des del Camp d’Aprenentatge del Ripollès treballem per intentar continuar oferint el nostre servei dins la màxima normalitat possible complint amb totes les mesures sanitàries corresponents, i adaptant-nos més que mai a les vostres necessitats.  Els camps d’aprenentatge som serveis educatius que estem a disposició de les escoles per dur a terme activitats i/o unitats didàctiques innovadores, relacionades amb la singularitat del territori on ens trobem, contribuint en la formació competencial de l’alumne.  Creiem, doncs, que en aquest proper i pròxims cursos el fet de dur metodologies vivencials, posant en contacte directe l’alumne amb l’objecte d’aprenentatge, a l’exterior o en espais oberts, serà primordial.  Per aquest i altres motius els camps i entorns d’aprenentatge són un recurs ideal a tenir en compte d’ara en endavant.

Podeu consultar els Recursos i Activitats del CdA del Ripollès que tenim programades en aquest mateix Nodes clicant a l’enllaç.

Per qualsevol aclariment us podeu posar en contacte amb nosaltres a través de correu electrònic (preferent) a b7903054@xtec.cat o trucant al 972 73 63 50

Esperem que passeu un bon curs i fins aviat!