Hem començat amb força

Feia anys que no es recordava un inici de curs i un planning tan ple com el que tenim per aquest 21-22.  De fet, encara aquestes setmanes anem reben correus o trucades de centres que ens demanen si hi ha alguna possibilitat de realitzar estada al Camp d’aprenentatge del Ripollès.  Ens sap molt greu contestar que de moment no hi ha lloc sinó és que no hi ha cap baixa.  Llavors és quan animem als centres a que estiguin atents i facin la preinscripció cap al mes de maig.

Com dèiem, aquest setembre hem començat fent un munt d’activitats d’un dia (sortides).  Hem estat amb l’escola Mestre Andreu a Sant Joan de les Abadesses descobrint la riera d’Arçamala, des de l’escola Joan Maragall de Ripoll han estat a Planoles a fer un treball d’investigació al riu, hem anat al bosc a buscar rastres amb l’escola Pirineu de Campdevànol i l’escola Segimon Comes, i hem treballat conceptes d’orientació mentre descobrien el poble amb l’escola Segimon Comes de Sant Quirze de Besora.  A banda de treballar amb alumnes també hem aprofitat per repassar rutes i activitats, així com col·laborar amb el festival de cine Terra Gollut de la Vall de Ribes.

Entra al post per veure les fotos més grans.