Estudiem el riu, a la Cerdanya

La setmana passada ens vàrem desplaçar fins a Ger, a la Cerdanya, on amb els alumnes de cicle superior de la ZER la Cerdanya, i el suport del CRP de la Cerdanya, varem realitzar la descoberta i estudi del torrent de Montmalús.

Al llarg del matí els alumnes vàren treballar com investigadors, tot estudiant diferents paràmetres ecològics del riu, per tal d’esbrinar si al torrent reunia les característiques adequades perquè hi visqués la merla d’aigua.

Una molt bona experiència i una molt bona matinal descobrint i coneixent nous entorns!