Des d’on provenen les escoles que ens visitaran aquest curs?

Tot i ser un curs amb moltes incerteses, inestabilitat i potser una manera de fer un pel diferent al que estàvem acostumats, hi ha un munt d’escoles que confien en nosaltres i en la manera de fer dels camps d’aprenentatge.  aquest curs, fins a data d’avui, tenim confirmades 15 sortides (activitats d’un dia) i 25 estades (activitats de 3 dies on les escoles pernocten a l’alberg Pere Figuera de Planoles).  Per això, ens fa molta il·lusió publicar el mapa de les localitzacions de les escoles i instituts que ens visitaran aquest curs.

Els camps d’aprenentatge (CdA) som serveis educatius de suport curricular i de caràcter interterritorial que treballem conjuntament amb els centres educatius. El valor afegit dels camps d’aprenentatge és promoure l’aprenentatge competencial dels alumnes a partir d’activitats didàctiques en entorns naturals, socials i culturals singulars de Catalunya.  En el nostre CdA ens centrem bàsicament en la natura, cultura i romànic pirinenc i prepirinenc, omnipresents a la comarca del Ripollès.