Carnets i penjolls per als alumnes de primària

Per tal que l’aprenentatge dels alumnes vagin més enllà dels límits del CdA, un cop aquests ja hagin finalitzat les diferents activitats proposades, des d’aquest curs, disposem d’una sèrie de materials, en forma de petit obsequi, per als alumnes de primària i secundària.

Aquests obsequis, en forma de carnets simbòlics i penjolls, certifiquen que l’alumnat ha participat de manera satisfactòria en les activitats realitzades i que ha adquirit uns coneixements i valors al llarg de les activitats realitzades.

Disposem de carnetts de BON/A OCELLAIRE, de BON/A INVESTIGADOR/A i de PERSONA DE PAU, així com un PENJOLL DE FUSTA pirogravat amb la figura d’un picot garser gros.

Esperem que us agradin i que us siguin d’utilitat i de recordatori de les bones experiències viscudes i dels nous aprenentatges adquirits!