Escola d’estiu: Biblioteca i escola

L’Escola d’estiu Biblioteca i Escola vol ajudar a promoure les biblioteques escolars amb estratègies suggeridores i motivadores i amb la complicitat de tots els mediadors: bibliotecàries, mestres i famílies.

Mitjançant xerrades, tallers participatius, exposició de bones pràctiques, recursos i materials, i espais de trobada per fomentar el treball en xarxa, es donaran eines per potenciar les biblioteques escolars i les ganes de llegir, la formació dels usuaris de biblioteques i la millora de la competència lectora. El 12 de juliol a Girona.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *