Visita guiada a l’exposició Deltebre I

Els Serveis Territorials del Departament de Cultura a les Terres de l’Ebre acullen l’exposició “Deltebre I. La història d’un naufragi” que amb un centenar de peces, els corresponents plafons informatius i un audiovisual expliquen la història del vaixell de transport militar de l’armada anglesa enfonsat l’any 1813 a la desembocadura de l’Ebre durant la Guerra del Francès.

Per tal de facilitar les visites de les escoles i instituts s’ha preparat una proposta didàctica per a diferents nivells.
Educació secundària
Un dossier didàctic sobre l’ocupació francesa de Tortosa (1811-1814) coincidint amb l’època del naufragi de la flota anglesa davant els Alfacs…, a realitzar per Roc Salvadó.
Educació primària
Una proposta didàctica a partir del conte del Deltebre I.

Els centres educatius disposeu de les següents activitats:
Secundària: Visita guiada a càrrec del professor Roc Salvadó i dossier pedagògic per als alumnes sobre la Guerra del Francès a les Terres de l’Ebre.
Dimarts, dijous i divendres al matí.

Primària CM i CS: Visita guiada a càrrec de Mariola Castaño, de la Central de Biblioteques a les terres de l’Ebre, a partir d’un conte il·lustrat sobre el naufragi.
Dimarts, dimecres i dijous.

Calendari:
Del 18 d’abril al 30 de juliol.

Per tal de conèixer els material didàctics i l’exposció, el dia 4 d’abril, a les 12:00 hores, hi haurà una visita guiada per tot el professorat que ho desitgi.

Els centres interessats en participar, poseu-vos en contacte amb el CRP del Baix Ebre:
crp-baixebre@xtec.cat

ENLLAÇ ALS MATERIALS