Èxit de les XX Jornades de Música de les Terres de l’Ebre

El passat dissabte 11 de març del 2017 es van celebrar les XX Jornades de Música de les Terres de l’Ebre organitzades pel Grup de Mestres de Música de les Terres de l’Ebre i el Servei Educatiu del Montsià i la col·laboració de l’editorial Hermex, de les botigues de música Faristol i La Nota, de l’escola de dansa Sway dance Studio, de La Lira Ampostina, de l’Ajuntament d’Amposta i de l’Escola Miquel Granell.

Aquestes Jornades van adreçades a mestres i professors de música, d’infantil, primària, secundària i d’escoles de música. L’objectiu principal d’aquestes jornades és el de treballar diferents aspectes de l’educació musical (dansa, instruments de percussió, cançó, audició, ritme i improvisació, etc). Al llarg de les diferents edicions hem pogut assistir i participar en ponències i propostes de treball de diferents experts d’arreu del país sobre aquests continguts de l’àrea de música amb professionals de renom com Ramon Cardona, Marta Badia, Cesc Franquesa, Mª Antònia Pujol i Subirà, Rodolfo Schlachet, Montserrat Ríos, Raül Martínez, Lidon Valer o Cecília Aymí.

En aquesta 20a edició hi va haver uns 40 assistents que van participar en les activitats proposades pels formadors que ens van oferir els següents tallers:

SOUNDPAINTING amb Vicent Tormo. (Llenguatge d’interpretació i composició en viu).

PERCUSSIÓ CORPORAL amb Enric Pizá. (Expressió del llenguatge musical a través del cos, la veu i el moviment).

Des del Grup de Mestres de Música volem agrair als patrocinadors, i en especial a l’Escola Miquel Granell, el seu suport i col·laboració en l’organització de les Jornades tot esperant tornar-nos a veure l’any vinent en les XXI Jornades Pedagògico-musicals.

Aquí teniu algunes imatges de la jornada.