1. Míriam

Hola, bona tarda. Som una escola que fa cursos que hem anat utilitzant aquest recurs de registre com a dada complementària d’avaluació i progrés del nostre alumnat durant la seva etapa a primària.
    Ens interessaria obtenir el format Excel, per poder adaptar-lo a les necessitats reals del nostre centre. Com ho hauríem de demanar.

Moltes gràcies.

1. BdRlectura Autor de l'article

Hola Míriam.
      Al BdR només enllacem els recursos.
      En cas que te n’interessés algun, com és el cas, t’hauries de posar en contacte amb les persones que consten al l’entrada de l’article, en aquest cas amb l’EAP B-20 de Sant Martí.
      Atentament.

2. Antoni Jorquera Abelló

Voldria tenir accés a les proves Galí. Les he baixat però no puc obrir els fitxers.
    Gràcies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *