Sa Majestat

Quan l’Alícia sentí que s’acostava la Reina tota s’emocionà. N’havia sentit a parlar -és clar- però no n’havia vista cap. S’estranyà quan veié que els tres jardiners – CINC, SET i DOS es llençaven a terra i es tapaven la cara. La Reina, al costat del Rei, i tots els seus súbdits caminaven cap a ells. Eren ben bé com naips d’una baralla de cartes: Fets de cartró ben guarnit.

Primer deu soldats amb estendards de trèbols, seguits per deu cortesans ornats amb diamants per tot arreu i desfilant de dos en dos com els soldats.

Els seguiren el Infants del Regne, els més petits saltant i ballant alegrement agafats de les mans, tots decorats amb cors. i, per acabar, els convidats, entre ells el Conill Blanc i el Rei i la Reina de Cors.

El seguici es va aturar al davant de l’Alícia.

– Qui ets tu?- va xisclar la Reina parlant a crits amb la cara roja de còlera. -I qui són aquests tres estirats a terra?

Sóc l’Alícia- per servir Sa Majestat. I d’aquests tres no en sé res. No són problema meu. La Reina encara s’enrogí més. Mirà un moment a la nena i, furiosa com una bèstia salvatge, cridà:

– Que li tallin el caaap!!

– Tonteries! – digué l’Alícia ben alt i fort.

La Reina emmudí.El Rei l’agafà pel braç i, amb suavitat digué:- Estimada tingues en compte que només és una nena…

Però la Reina, dirigint-se als tres jardiners, els digué:

– Aixequeu-vos.

– Ells es posaren dempeus i començaren a fer reverències a tort i a dret.

– Que els tallin el cap! Que els tallin el cap! – i el seguici continuà el seu camí.

Els tres desgraciats jardiners van córrer al costat de la nena.

– No us passarà res! – i els amagà dins d’un gran test que hi havia a la vora.

Els tres soldats que els buscaven, en no trobar-los continuaren el seu camí. I l’Alícia, de moment, respirà més tranquil·la.

Música: Rolling Stones (Satisfaction)

Canta: Escola Sant Jordi (3r)

Balla: Escola Sant Martí (2n)

És la reina, i els seus súbdits.
I el conill blanc l’acompanya.
Cinc, set, dos, estirats, ben callats i espantats.

ESCOLTEU-ME!, diu la reina.
Tota enfadada parla a crits, tota enrogida vol saber
que fa aquesta nena al seu jardí, i aquests tres ella no els coneix.
L’Alícia li contesta que no sap qui són.

ESCOLTEU-ME!
Molt enfadada està!

No t’enfadis, diu l’Alícia. I els tres naips, no la miren.
Cinc, set, dos, es posen drets, tenen por, ja se’n van.
Amagueu-vos, diu l’Alícia.

La reina s’adona que el roser és de color blanc i no vermell
la reina molt furiosa no s’ho creu.
Que els tallin el cap, que els tallin el cap!!!
Tots quatre finalment es van salvar!!!