El musical

El musical Alícia al país del rock constà de 17 cançons, unes cançons que, conjuntament amb els textos que la veu de Luís Posada (pels qui no el conegueu és el doblador de l’actor Johnny Deep) anava llegint, explicaven la història de l’Alícia en el seu viatge al país de les meravelles.

DSC_0068

L’informatiu de la Televisió de Catalunya info-k va recollir els moments dels assaigs que es van dur a terme el matí del mateix dia.

DSC_0024

Aquí podeu veure el reportatge:

L’espectacle també compta amb la participació la Companyia de Teatre Mitja i Mitjoneta, les actrius de la qual (Laia Ferré i Lorena Hernández) representaven allò que la veu en off anava llegint entre cançó i cançó, mentre els alumnes que havien d’actuar pujaven a l’escenari.

DSC_0055

Claudi Mans, professor de la Universitat Politècnica de Catalunya i un autèntic aliciòfil va assistir a la representació i en va escriure una crònica que acaba així:

El teatre era absolutament ple i la feina va ser meva per entrar  […] Amb els nens i familiars s’omplien les 1500 entrades, i s’haurien omplert també les 2500 que tenia el Gran Teatre anterior, que es va incendiar el 1983.

No sé si l’espectacle haurà servit per formar grans aliciòfils entre els nens. Però el treball previ i el posterior a les aules, en mans de mestres motivats, segur que hi pot haver ajudat.

DSC_0305