L’Alícia veu un conill

L’Alícia era una nena molt inquieta. La seva curiositat per tot feia que no pogués estar gaire estona sense fer res. Aquella tarda d’estiu estava força avorrida ajaguda a la vora del riu. S’endormiscava… Al seu costat la seva germana llegia un llibre. De tant en tant ella li feia un cop d’ull . Li semblava molt ensopit. Pensava:

– I què és un llibre sense dibuixos ni diàlegs..?

Se li va acudir que podria anar a recollir flors i fer-se una bonica garlanda de margarides.. però estava mandrosa i feia massa calor per moure’s…

Estava pensant com matar l’avorriment quan, de sobte, un conill blanc d’ulls rosadets va saltar molt a prop d’ella just al bell mig del prat.

Això ,en aquell moment, no li va semblar gens extraordinari . Tampoc es va alarmar quan sentí al conill dir:

– Oh, no; Oh, no ! Que tard és! Faig tard, faig tard!

El conill tragué un rellotge de butxaca de la seva armilla. El consultà i fugí esverat.

L’Alícia reaccionà: Mai havia vist un conill vestit de forma tan elegant, amb armilla i rellotge! I, a més, parlava com una persona!

La nena s’aixecà d’un bot i, excitada per la curiositat, començà a perseguir-lo pel camp just a temps per veure’l desaparèixer dins d’una fosca llodriguera amagada darrere d’unes bardisses.

Música: Brian Adams (Summer of 69)

Canta: Escola Sant Martí (4t)

Balla: Escola Juncadella (3r)

L’Alícia és una nena
curiosa i molt inquieta,
no podia estar gaire estona
sense fer res de res.
Mentre la seva germana
li llegia un llibre avorrit,
ella s’adormia
a l’ombra d’un arbre.

i s’ho va passar d’allò més bé.

Li va aparèixer un conill,
era de pell blanca,
tenia els ulls rosadets,
portava una armilla

Va treure un rellotge
i deia que feia tard!!!
L’Alícia curiosa
el va començar a perseguir.