Fontetes i Serraparera al programa Hipàtia

PROJECTES I EXPERIÈNCIES PRESENTATS

L’escola Les Fontetes va presentar la Setmana Cultural sobre Geometria que van fer el curs passat, especialment el treball fet a 1r, 2n, i 3r. sota el títol “Ens fem grans” on van treballar conceptes de proporcionalitat, mesures, angles, …. potenciant el treball en grup, la confiança i l’autoestima.

1 4
2 3

L’escola Serraparera va presentar la experiència “Les matemàtiques a la robòtica educativa” que han portat a terme aquest curs escolar.
El projecte ha consistit a crear una “programació didàctica” sobre Robòtica educativa com a eix transversal a tota l’escola, per tant les propostes han estat adaptades a tots els nivells del centre. En aquest sentit les activitats i els continguts s’han realitzat per cicles: Educació Infantil i Cicle Inicial treballaran amb Bee-Bots i Blue-Bots; Cicle Mitjà amb Pro-Bots i Cicle superior amb WeDo Lego, tot dins d’un context de gamificació i potenciant el treball col·laboratiu.

5 76