Ioga i relaxació a l’aula

Si vols demanar el material que et presentem, has d’omplir el següent FORMULARI DE DEMANDA. Als pocs dies rebràs la resposta.

Experiències realitzades amb aquest material: estem esperant les teves!

* Per saber-ne més:
GRIAE. Grup de recerca de ioga
Ioga per millorar els resultats acadèmics
Yoga en la escuela
Yoga en las escuelas

Y recorda… un cop acabat el prèstec, has d’omplir aquest formulari

EMOCIONARI

Per a totes les edats
Ofereix als nens/es una oportunitat de conèixer les seves emocions i a dialogar sobre els seus sentiments. Fa un recorregut emocional de 42 emocions on es defineix i s’explica una particularitat. Al costat, hi ha una imatge que identifica aquesta emoció.

TRANQUILS I ATENTS COM UNA GRANOTA

Ofereix històries i exercicis simples i breus que els nens podran practicar cada dia.
L’autora ha basat les seves tècniques en el mètode de mindfulness. Els resultats han demostrat que els nens/es que practiquen aquests exercicis dormen millor, estan més concentrats i serens, i es senten més segurs.
Inclou un CD amb11 meditacions guiades específiques per a infants de 5 a 12 anys.

LA TERRA ÉS CASA MEVA

Hi trobareu cançons que parlen de l’harmonia, la pau, el respecte, les emocions, el coratge i l’empatia, qualitats que tots tenim dins nostre i que aquesta obra ens convida a fer emergir a través del cant.
Cantant aquestes cançons sentim com les nostres emocions s’equilibren, el nostre cor s’obre i la nostra ment es calma. Aquests són els efectes de la pràctica de Bhakti yoga, el yoga del cor.

MEDITACION PARA NIÑOS

Llibre amb un CD de relats i cançons perquè l’infant aprenguin a fer exercicis de ioga i relaxar-se.

EL MEU PRIMER LLIBRE DE IOGA

La meditació ajuda al nen a regular-se millor, a calmar i aclarir la seva ment, a afirmar el seu caràcter i desenvolupar la seva voluntat. L’entrenament metòdic en la meditació intensifica la seva capacitat de concentració, afavoreix el seu equilibri psicosomàtic i li atorga més seguretat en si mateix. L’autor recull en aquesta obra, amb precisió i claredat, els principals ensenyaments i tècniques de meditació per a nens/es.

RESPIRA IOGA

RESPIRA és un diàleg entre un nen i la seva mare a l’hora d’anar a dormir. Però aquest diàleg podria esdevenir-se a qualsevol hora del dia i en qualsevol lloc. Perquè, en realitat, el que presenta aquest llibre és un recull d’exercicis il·lustrats que poden ajudar els més petits a prendre consciència de la seva respiració.
A partir de 4 anys.

YOGA EN LA ESCUELA