Expressió artística

* Si voleu demanar aquest material, heu d’omplir el següent FORMULARI DE DEMANDA. Als pocs dies rebreu la resposta.

* I recorda… un cop acabat el préstec, haureu d’omplir aquest formulari!

EXPRESS ART

Informació

Recursos descarregables

CD interactiu

Experiències

DAN DAN DANSA

Informació

Versió online

Des de fa uns mesos el programa CaixaEscena ha estat col·laborant amb Dan Dan Dansa per aportar el contingut i metodologia del projecte del Mercat de les Flors a la seva plataforma on-line per poder oferir-lo a mestres d’Educació Infantil i Primària.
Els docents poden accedir a Dan Dan Dansa a través del portal www.caixaescena.org (cal registrar-se a l’àrea privada) i compartir l’experiència del moviment a l’aula amb els seus alumnes.

A través d’aquest recurs, els alumnes podran aprendre a generar un diàleg amb el propi cos, a escoltar-lo; conèixer les pròpies possibilitats de moviment: to, respiració, relaxació, mobilitat, expressió, límits, equilibri, actitud i postura corporal; descobrir nous moviments, experimentar noves sensacions. En definitiva, adquirir consciència corporal.

7 de CINEMA

Aquest curs 18-19 disposem de la maleta didàctica 7 de CINEMA de la Filmoteca de Catalunya.

Aquesta maleta us permetrà treballar el cinema a l’aula amb els vostres alumnes, experimentar què és i com es fa el cinema, i integrar la cultura cinematogràfica en el currículum educatiu.

Les maletes estan pensades per ser utilitzades de manera autònoma, i per això inclouen una guia didàctica i diferents objectes, recursos i aparells que us permetran organitzar les activitats de les maletes de la manera que considereu més convenient.

La maleta 7 de cinema està dirigida a nois i noies de les etapes d’ESO i  Batxillerat i es divideixen en tres sales cinematogràfiques:

• Sala 1.Tècnica. De què està fet el setè art?
  • Sala 2. Creativitat. Com es narren les històries?
  • Sala 3. Acció! Qui fa les pel·lícules?

Cada sala cinematogràfica està estructurada en 4
activitats independents que permeten traçar un
recorregut parcial o complert, segons els interessos
de cada mestre i grup-classe. Aquest funcionament i distribució de les activitats per sales cinematogràfiques està molt ben explicat en la guia didàctca.

Gaudiu de la maleta! SILENCI i…ACCIÓ!

FORMULARI A OMPLIR EN ACABAR EL PRÈSTEC