TORNEM A L’AULA

XII JORNADA DE PROGRAMACIÓ I ROBÒTICA EDUCATIVES

Aquest divendres, dia 22 de maig de 2020 se celebrarà la dotzena edició de la Jornada Programa, dedicada a l’intercanvi d’experiències didàctiques on s’empren entorns de programació i de robòtica educatives.
Aquest any, degut a les circumstàncies actuals, serà una edició completament virtual i amb un horari únicament… Llegeix més»

41a ESCOLA D’ESTIU DEL VALLÈS OCCIDENTAL

Donada la situació extraordinària que estem vivint, l’Escola d’estiu del Vallès Occidental de l’Associació de mestres Alexander Galí es reconverteix enguany i es farà de forma VIRTUAL

La temporització de la 41a Escola d’Estiu del Vallès Occidental serà la següent:

• De l’1 al 6 de juliol hi haurà debats, taules rodones i píndoles educatives gratuïtes com a complement de la formació.
    • Del 6 al 17 de juliol cursos de 30 h. en format 100% digital (telemàtic)

I DESPRÉS D’ESO, QUÈ?

AL TEU COSTAT EN LA TRIA EDUCATIVA

NOU PROJECTE D’INFORMACIÓ I ORIENTACIÓ VIRTUAL PER A L’ALUMNAT.
El Departament d’Educació impulsa un projecte d’informació i orientació acadèmica virtual per a l’alumnat que començarà a funcionar el proper 18 de maig.
Els alumnes, sobretot en els… Llegeix més»

ENGLISH VIRTUAL WEEK CERDANYOLA

VIDEOCONFERÈNCIES, PAUTES PER DINAMITZAR-LES

Fruit de la situació extraordinària en la que ens trobem i de la nova realitat escolar que estem vivint, les VIDEOCONFERÈNCIES han esdevingut una de les eines principals de contacte entre professionals (coordinacions, reunions, juntes, etc), amb l’alumnat (grups petits, grup sencer, etc) i amb les famílies (portes obertes virtuals, tutories individuals, reunions de famílies, etc)