Laboratori de Matemàtiques – CESIRE

Us oferim una caixa amb material matemàtic del CESIRE amb materials fantàstics per treballar les matemàtiques de manera manipulativa, fet tan necessari per fer el primer contacte amb conceptes de vegades força abstractes. Des del metre cúbic, els cercles de fraccions, la graella de nombres fins a l’hodòmetre i molts més.

Aquesta maleta de préstec té un component afegit, si ho desitgeu, s’ofereix la formació d’acompanyament durant tot el curs per part del CESIRE Àmbit Matemàtic. D’aquesta formació s’han derivat actuacions organitzatives internes a tots els centres participants i propostes pedagògiques amb l’alumnat molt interessants.

Al SITES del CESIRE podreu veure vídeos explicatius i propostes pedagògiques de com usar aquest material:

**El curs 20-21 l’escola Les Fontetes va gaudir de la maleta de matemàtiques, va realitzar un treball profund i transversal al voltant d’aquest àmbit.

Si esteu interessats ens utilitzar-la contacteu amb nosaltres mitjançant el formulari de préstec. Un cop retornada la maleta, recordeu que haureu d’omplir aquest altre formulari de valoració del material.

PROPOSTES DIDÀCTIQUES:

Un tast de dos materials