Ocells del Ripollès

Tenim entre nosaltres a l’Elisa Martínez Andrés, estudiant de Biologia de la Universitat de Barcelona, realitzant el seu treball de final de grau.
A més a més de col·laborar en les activitats escolars, ha fet un seguiment de les menjadores que tenim penjades als voltants de… Llegeix més»

Núria, el santuari del Pirineu

Activitat adreçada a alumnat de CS i ESO que fan estades de 4 o 5 dies, durant els mesos de maig o juny.
Des del passat curs escolar el Camp d’Aprenentatge del Ripollès ofereix una activitat a Núria, el parc temàtic del Pirineu, en la… Llegeix més»

Macroinvertebrats al riu Rigat

Tenim entre nosaltres en Ferran Martínez, estudiant de Ciències Ambientals de la Universitat de Barcelona, que realitza el treball de final de grau sobre la variació dels macroinvertebrats al llarg del riu Rigat.
Ha classificat macroinvertebrats que no sabíem que hi eren, i fins i tot… Llegeix més»

Estada de l’escola El Puig

Fa uns dies vam tenir aquí l’escola El Puig tota una setmana. Vam fer moltes activitats com ara: visitar el monestir de Ripoll i l’Scriptòrium tot fent un taller d’escriptura medieval, visitar Dòrria (poble típic pirinenc), un taller d’orientació per trobar petjades d’animals, el camí… Llegeix més»

Ja tenim roba corporativa!

Estem molt contents de tenir aquí la roba corporativa. Per això us la volem presentar!
El dibuix central fa referència als indrets on principalment realitzem les nostres activitats: el monestir de Ripoll i el parc natural de les capçaleres del Ter i del Freser.
I en una… Llegeix més»

Noves caixes niu al CdA

La setmana passada vam estar col·locant diverses caixes niu al voltant del Camp d’Aprenentatge per ajudar els ocells a criar, i poder veure’ls i estudiar-los amb els alumnes més fàcilment.
I la nostra sorpresa va ser trobar-nos ahir una mallerenga blava (Parus caeruleus) portant molsa en una… Llegeix més»

L’hivern arriba al CdA del Ripollès

Grata sorpresa aquest dilluns al matí tot arribant a les instal·lacions del Camp d’Aprenentatge del Ripollès. Una bona nevada ens ha donat la benvinguda i ens ha fet començar la setmana, La Setmana dels Barbuts, més alegres i amb ganes.
Tal com marca la tradició… Llegeix més»