Núria, el santuari del Pirineu

Des del passat curs escolar el Camp d’Aprenentatge del Ripollès ofereix una activitat a Núria, el parc temàtic del Pirineu, en la qual l’alumnat coneixerà i experimentarà:

• Un viatge en el tren cremallera més antic de la Península Ibèrica.
  • La vista al santuari de Núria, lloc… Llegeix més»

Noves caixes niu al CdA

La setmana passada vam estar col·locant diverses caixes niu al voltant del Camp d’Aprenentatge per ajudar els ocells a criar, i poder veure’ls i estudiar-los amb els alumnes més fàcilment.
I la nostra sorpresa va ser trobar-nos ahir una mallerenga blava (Parus caeruleus) portant molsa en una… Llegeix més»

Fins aviat Maria!

Després de 6 mesos com a estudiant en pràctiques, del grau de Ciències Ambientals de la UB, al Camp d’Aprenentatge del Ripollès, la Maria comença una nova etapa.
Enrere hi deixa un munt de vivències compartides, dies de convivència amb docents i alumnes, jornades de descoberta… Llegeix més»

L’hivern arriba al CdA del Ripollès

Grata sorpresa aquest dilluns al matí tot arribant a les instal·lacions del Camp d’Aprenentatge del Ripollès. Una bona nevada ens ha donat la benvinguda i ens ha fet començar la setmana, La Setmana dels Barbuts, més alegres i amb ganes.
Tal com marca la tradició… Llegeix més»

Bones festes!

Tot l’equip del Camp d’Aprenentatge del Ripollès us desitja PAU, SALUT i AMOR en aquests festes de Nadal i per l’any 2017!

Les pintures de Sant Víctor de Dòrria

Durant aquest curs escolar un total de 500 alumnes han descobert, estudiat i interpretat les pintures murals del s.XII de l’església de Sant Víctor de Dòrria.

També han aprofitat la visita per conèixer les principals característiques socials, culturals i naturals d’aquest petit poble, situat a 1.500 metres d’altitud, al cor del pirineu.

L’equip del CdA estem molt contents amb la resposta i la bona predisposició de les escoles per descobrir i compartir amb els alumnes aquest petit tresor del Ripollès.… Llegeix més»