Núria, el santuari del Pirineu

Des del passat curs escolar el Camp d’Aprenentatge del Ripollès ofereix una activitat a Núria, el parc temàtic del Pirineu, en la qual l’alumnat coneixerà i experimentarà:

• Un viatge en el tren cremallera més antic de la Península Ibèrica.
  • La vista al santuari de Núria, lloc… Llegeix més»

L’hivern arriba al CdA del Ripollès

Grata sorpresa aquest dilluns al matí tot arribant a les instal·lacions del Camp d’Aprenentatge del Ripollès. Una bona nevada ens ha donat la benvinguda i ens ha fet començar la setmana, La Setmana dels Barbuts, més alegres i amb ganes.
Tal com marca la tradició… Llegeix més»

Bones festes!

Tot l’equip del Camp d’Aprenentatge del Ripollès us desitja PAU, SALUT i AMOR en aquests festes de Nadal i per l’any 2017!

Les pintures de Sant Víctor de Dòrria

Durant aquest curs escolar un total de 500 alumnes han descobert, estudiat i interpretat les pintures murals del s.XII de l’església de Sant Víctor de Dòrria.

També han aprofitat la visita per conèixer les principals característiques socials, culturals i naturals d’aquest petit poble, situat a 1.500 metres d’altitud, al cor del pirineu.

L’equip del CdA estem molt contents amb la resposta i la bona predisposició de les escoles per descobrir i compartir amb els alumnes aquest petit tresor del Ripollès.… Llegeix més»